Young and free

sitter och pumpar musiik här hemma! Har några skitbra låtar som man blir på partyhumör av! Dem ska vi spela nästa gång vi ska uuut...wiho! Har inte festat på ASlänge hhaha, vet inte när sista gången var ens?! Men när jag väl går ut ska jag satsaaaaa ist! Och måste som sagt sparaspara allt jag kan nu! Tur jag fyller år snart, kanske jag får en 1000 lapp extra haha, vet inte vad jag ska önska mig av mina päron? Okej, har fått mina conve redan och ska önska mig pengar frö träningskortet och sen typ inget mer, kommer inte på ngt? O av patte ska jag nog få en kamera, måste bara hitta en bra och billig! =) Som tar fina bilder!!

Helgen har gått snabbt som vanligt. Film och mys hos Linda i fredags. I lördags kollade jag och jullan på handsbollsmatch. Lundagård, skitkul att se verkligen! Sen efter det åkte jag hem och chilla och sen kom patrik halv 9. Sen åkte vi till citygross och köpte chips och han köpte chips och choklad! Vi kollade på The taking 0f pelham 123, den var spännande och bra :)! Idag har vi haft en slappedag som vanligt. Men det är söndagar till för. Vi var ute på en runda med niko. Alltid när Patrik går med niko får han honom att gå så fint och när vi möter andra hundar får han niko att vara helt lugn men när jag går med niko och möter hundar blir han gaalen och drar som en gnu! Ajaa, blir väl bättre.

Imorgon blir det till att göra hela högskoleprovet, har inte rört det sen jag hämtsde det i tis haha så måste glra hela imorgon för ska lämna det på tisdag efter jag tränat. Ska nog träna gykraft med lu.....Ska bli kul att testa. Har inte fotboll förre söndag så det blir att träna gympa på tisdag coh en till dag i veckan....nu gäller det att träna o träna för åker ju snart...wiiiiiiiiiiiiie! Snart och snart.....men det börjar närma siiig..galetgalet!

Ska gå och byta om till pyjamas och sånt nu sen gå och lägga mig. Måste sova tidigt för niko va helt jobbig i natt..ååh!

Hoppas ni har haft en bra helg tjejer.

Justfan, det ska komma upp lite bilder på Niko snart med, när jag orkar lägga in dem...och förhoppningsvis från den festen jag va på med patrik, 50års festen hehe, om jag får bilderna från angelica snart!

Och Karin, ditt AS! Haha fan vad rädd jag blev, det smset!! Men tydligen är jag inte så jävla smar som jag trodde då ;)! HAHA

Kommentarer
Postat av: karakar

hihi sorry camme :D

2009-10-19 @ 17:40:31
Postat av: linda

jag fattar fortfarande inte! men hjärtaattck gick jag nästan iaf!!

2009-10-19 @ 18:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0