Väntar

Sitter och väntar på Patrik sen ska vi till systemet och sen Nova en snabbis!! Tog ju brun utan sol igår på överkroppen haha nu har jag lite fläckar på händerna.....ajaa får ta solpuder där!! Man ser inte så mycket och det kommer ju nog vara mörkt hoppas jag..annars får jag ha tröja på mig när iv äter och ta av den sen när det börjar bli mörkt haha! Eller något ;) Mamma bara "neeej det blir inte fläckar av denna" hmm mjo det blev det..men dock inte så mycket som tur var!! Men alltid finare och vara brun än blek.

Nu ska jag lyssna på lite musik till sen gå ut och  möta älsklingen. Hoppas det finns en någorlunda billig och bra kamera. Vill inte ha en jättedyr liksom! Det kan jag köpa sen när jag får jobb själv någon gång!

Tjing tjing. Ha det så bra alla! Skriver kanske sen annars får ni ha en bra lördagskväll för det ska jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0