Tjenaaaare

Oj, dålig uppdatering här! Har inte mycket att skriva det är därför.  Helgen var mys. I fredags åt jag, anna och jullan tacos hos julia och sen kolla tv och snacka och sånt skoj. I lördags träffa jag upp lu i malmö så fikade vi och sen gick vi runt lite =) sen träffa jag patrik och vi åkte till Entre och gickdär lite....sen efter det åkte vi till Angelica och micke där vi sen var hela kvällen. spelade kort och kollade film. Har alltid så sjukt kul när vi spelar kotte hahaha, jag och angeliva vann såklart! Vi är bäst!!!

Sen i söndags skulle vi gå på valpkurs men det blåste så mycket, storm och regnade stup i kvarten så vi sket i det :( Tråkigt för ville di och spåra med niko. Var hemma isf och chilla! Sen tränade jag och lu step up på kvällen....

Idag har jag suttit ner ch gjort högskoleprovet, har en del kvar dock och sen åkte jag till nova och träffa tjejerna...fikade (igen, mycket fik nu tycker jag) och kollade lite. Köpte ett linne och en kjol men ska nog lämna tillbaka både kjolen fårn mq och hm för tror inte jag kommer använda dem så mycket och ska ha en klänning som sandra köpte för ett tag sen på festen ist! Sen nu har jag typ precsi kommit hem från träningen, fotbollen. Var två nya tjejer idag. hon ena var jätteduktig faktiskt. AS bra skott och verkar jättebra! Tror dem har spela fotboll jättelänge men dem pluggar nog här för lät som dem kom från gbg lr ngt liknande. Bra att vi får BRA spelade och inga nybörjare hehehhe. Spelade mittfält idag på träningen och det e ju skitkul!Mycket roligare att spela där uppe och kunna gröa mål än där nere!!! Ska bli det eller målis...får tänka ;)!


Neee nu ska jag titta klart på svenska hollywood fruar och sen duscha och göra sista delen på högskoleprivet sen SOOOOOVAAA!

Imorgon blir det kanske trning med lu och linda! Fick lite ont i fötterna igen idag men får kankse testa imorgon igen och se hehehe......måste ju slimma till mig faan, inte mycket tid kvar nu!!

Sov gott alla! vi syyynes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0