Sur och irriterad

Kom hem från den sista matchen för ett tag sen. Förlorade med 2-0 men det var turmål av dem andra! Det var sjukt halt på planen och bollen gled som fan men våra backar halkade nu det sista målet så det var ju tur för dem andra liksom....men i vilket fall. Mina fötter gjorde typ inte alls ont idag, bara lite ibland men så jag spelade ju......bytte första halvlek och fick vila och sen andra halvlke fick jag börja som back igen....spelade 20 min kanske och sen blev jag utbytt igen och fick sitta på bänken e fucking 25 minuter!!!! Tror ni inte man blir irriterad och sjukt SUR när man sitter där och vill spela och fryser ihjäl och när jag väl inte har ont i fötterna så får jag fan sitta på bänken....visst vi var 2 vänsterbackar så var tvungna o byta av lite men liksom i slutet ville jag in och testa vänster ytter mittfält men NÄÄÄ får man ju inte...mina fötter gjorde man mer ont och värkte som FAN när jag satt och vilade! Blev iaf assur för ville fan gå in och var så taggad men inte det näää!!!

Nu ska vi nog iaf leta ny tränare så hoppas verkligen att den nya tränaren kan ge oss något och få alla att kämpa på träningarna och att ingen klagar på träningarna....då kommer jag nog fortsätta sen i vår med..älskar ju att spela fotboll men funderar starkt på att testa målvakt positionen istället för tyckler det verkar skitkul och har lite erfarenhet från handbollen vad gäller bollar så är ju inte bollrädd!! Ska nog göra det och försöka satsa på det nu!

Ska gå och bada snart och sen sova.....tidigt denna gången.

Ska till stan imorgon med min syster och min mamma och byta kjolen jag köpte till en kofta på hm. ASMYSIG! På kvällen blir det middag med jullan, lu och madde? =) Ska bli kuuul och mysigt. Sen på lördag ska jag och patrik kolla bilar med hans pappa och camilla och sen efter ska jag och patrik till entre och kolla runt..wihooo! Faktiskt patrik som vill dit. GÖTT. sen får vi se vad vi gör..kanske ska kolla på handboll om vi hinner och har lust annars får vi se. På söndag är det sista valpkursen men vi kanske ska ta 5 lektioner till, vi får se.

Nej nu ska jag bada...

Längtar helt till 50års festen, ska bli skitkul verklinge och sen utgången med alla tjejer typ..förutom lunt som bor i hultan :(!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0