Niko

Hhehe tog ett äpple för ett stund sen och började äta...sen satt ju niko i min säng o så gav jag honom en liten bit bara sen efter det blev han helt galen och ville hela tiden ta mitt äpple. Så om jag la mig ner i sängen kom han där o trampade på mig o ville ta tag i äpplet haha....så ball! Lilla Niko börjar bli stor. Nu är han inte så liten längre. Kommer knappt ihåg hur han såg ut som liten valp...växer så himla snabbt.

  Haha han har inte så smal kropp som det ser ut där! haha den bilden blev ju inte den bästa...

 




 Bry er inte om mig hahaha kolla äpplet liksom..helt brunt ;)!

 

 

Nej nu står niko och gnäller..måste ut med honom, han kanske är bajsig. Vem vet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0