Kaooos

Just nu känns allt bara så jävla dåligt!! Inget är roligt mer typ och allt är bara skit. Vet inte vad det kan bero på...men känner mig så himla dålig just nu. Mår alltid dåligt o är alltid sur och orkar inte mer! Det är väl för jag bara suttit hemma snart 1 år utan jobb och allt är bajs, känner mig helt deprimerad. Aldrig varit det innan och har aldrig kännt såhär förut heller så vet inte vad jag ska göra.

Vill bort härifrån nununu för känns som det är Sverige som får mig att må såhär. Och hade jag inte haft Thailand att se fram emot hade jag nog gått under.

Ska iväg till nova snart....blev det ändå. Igår hade jag ingen lust alls men måste tvinga mig härifrån nu.

Ska bli gladare snart...måste bli gladare snart, det går ut över allt och alla just nu. Tom min familj som inte gjort något.....

Ciaao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0