Hundrastgården

Hihi vid 11 gick jag och anna till hundrastgården här. Jättefint väder och solen värmde faktiskt =) Niko fick springa av sig lite fast han gick mest och nosade på alla lukter där. Han kommer nog snart börja lyfta på benet när han ska kissa. Han har inte börjat med det än.....han är 6 mån nu iaf =D! Gud vad tiden går snabbt. Vi har haft honom 4 månader redan....

Ska snart gå ut med honom igen. Gav nyss honom mat så han får vila lite nu innan vi går ut och sen ska jag hem och plocka mina ögonbryn och bada! Ikväll ska vi kanske vara hos Patrik och spela buzz, jag vill det iaf, sen ska vi hem här på kvällen. Imorgon på morgonen ska vi till nova och kolla kamera till mig =) som jag kanske ska få när jag fyller år av patrik hihi. Sen till systembolaget och köpa lite till kvällen sen måste vi hem här igen och jag måste bada och fixa mig...Sen vdi kvart i 6 får pappa köra oss dit till lokalen och sen komma hem med taxi eller något. Kan ju inte bli så dyrt, det e bara i bjärred liksom... :) Ska iaf bli skitkul. Får fördrinkar, mat och efterrätt. Hoppas det är någon god mat!!

Och sofie, kom hem någongång haha, så vi kan börja fixa med resaaan!!! ALL IN, eller vad säger du ?? Måste berätta mina förslag!! Faktiskt bra och allt blir billigare ju!! VILL VILL VILL!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0