Högskoleprovet på G!

Ska snart gå och lägga mig, måste vara pigg imorgon då det är högskoleprovet som gäller hela morgonen och förmiddagen!! Kommer lätt vara ASTRÖTT och typ heelt okoncentrerad imorgon på provet....från halv 9 - halv 5!! Haha och så ska man läsa en massa med..jag hoppas bara att den ONÖDIGA TEST delen inte är ngn av lääs!! Orka det. Orkar egentligen inte ens göra det..upp halv 7 blöö! Bull läge om man får asbrapå själva test delen så räknas inte den med haha...ajaa ingen press =) Det som är skönt med detta! Man bara gör det för att ha gjort det och sen går det ju som det går....värre om man måste få en viss summa liksom men ääh, får gå som det går helt enkelt, har laddat upp med massa pennor och suddi och allt så det är framme!

Sen imorgon efter provet ska jag och Patrik till angelica och micke och se film och sååå =) ska bli naajs och vara där. Och på söndag ska vi nog kolla kameror eller typ gå och kolla lacklegins till mig och ngt coolt linne...vill ha det!

Jaja nu blir det att titta på vem som åker ut ur idol...hoppas RABIH, gillar inte honom för 5 öre!!

Sov gott alla och lycka till på högskoleprovet ni alla som ska göra det!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0