Helgen som gått

Har haft en rolig och underbart helg som vanligt.....hade jättekul på patriks fasters 50års fest..Patrik blev asfull hahah men jag chillade, blev bara lite berusad men inget nästan. Blev helt slö mot kvällen och när dem flesta drog sig hemmåt gjorde vi också det! Tog tyvärr inga bilder därifrån men ska nog få av angelica sen så då kan jag ju kanske visa =)! I söndags slappade vi som faan, sängen hela dagen sen på kvällen åkte vi och köpte godis och kollade på film.

Sen i veckan har jag mest tränat och så, idag träffade vi Sofie som e hemma från USA och fikade! Mysigt. Asgott med frukost på EH! LOVE IT. Efter det tränade jag, anna och linda! Gick braaao :)

Och nu ska jag och lu även börja powerwalka på morgonen innan frukost! Skiitbra träning. Måste lägga på ett kol då det inte märks någon skillnad haha! Har ändå tränat både gerda och fotboll i mer än 1 månad....var är resultatet?! Åker ju snart och vill gärna ha en liiite mer slimmad kropp när jag ska visa mig i bikini. Så som innan jag gick upp 4 kg! Haha....

Sitter här och försöker söka in till kurser men går inte för det är fel på sidan när man ska skicka in anmälan. Säkert asmånga som sitter nu i sista sekunden och skickar in...får fixa det ikväll eller imorgon. Ska söka in till två kursen iaf, i Malmö. Hälsa och ohälsa heter den ena och den andra Arbete, individ och hälsa. Kände att jag inte ville ta ngn kurs som handlar om ekonomi, juridik eller något liknanade eftersom jag sen kommer läsa ett program som har och göra med människor och såhär, så tyckte detta passade bäst :). Finns dock inte många kurser som börjar i slutet av mars så fick ta dem som passade bäst in.

förövrigt blev jag skitsugen på att åka iväg till Thailand i slutet av november typ och jobba på phi phi lite! Verkar skitkul sen träffar man massa nytt folk med! Kom igen sofie, vi kommer ju lätt få igång alla på dansgolvet, det vet du väl ;)?! Haha

Nu blir det one tree hill och sen försöka skicka in anmälan igen, hoppas det går sen då.  Ska försöka sova tidigt idag, som alltid men går inte så bra haha, men ska ändå upp halv 9 imon också typ! Powerwalk, sen efter blir det havregrynsgröt till frukost haha!

Imorgon ska vi ha möte med fotbollen halv 7. Ska prata om framtiden och vem som vill fortsätta samt sluta osv. Hur vi ska göra med laget. Bara ha ett dam lag eller både dam och junior. Ska bli spännande och se vem som vill sluta och vem som vill vara kvar. Om vi hinner så blir det träning som vanligt efter, beror på hur lång tid mötet tar.

Ska även lägga upp någon bild på Niko här snart, när jag har lagt in dem från kameran. =) Han växer så fort den lilla korven och hur i helvete ska jag kunna vara utan honom såå länge där jag ska resa?!?! Saknar den lilla skiten så fort man är iväg 1 vecka på semester.....det blir tufft!



Kommentarer
Postat av: sof

haha lätt vi hade ;)

2009-10-15 @ 12:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0