HAHA idiot

Måste bara skriva att jag var ute med Niko nyss så på vägen hem igen så vid en lekplats så gick vi där så kom det förbi en kvinna typ 30 år eller något. så skulle jag ta upp en köttbullebit för o distraheta niko så han lär sig o sitta fint när det kommer någon. Men så fick jag inte tag i den så såg han ju henne och blev helt glad, för när det kommer ngn vill han ju alltid hälsa och blir skitglad, så fick ja hålla i honom men han e ASSTARK så han kom fram 1 meter typ eller så men inte ens i närheten av denna kvinnan. Så hon blängde på mig och tog ut sin ipodhörlur och bara

Hon - "Assåå håller du koll på din hund eller?"
Jag- " JA jag håller koll på honom!
Hon- Ja det ser ju inte ut som det!!!
JAg- Jag håller koll på honom ser du väl! Han e ju inte ens i närheten av dig!!!
Hon- (mummlade ngt) Det e sånnamänniskor som inte kan hålla koll på sina hundar, dem bara bits!!
JAg- Han bits fan inte han blir väl fan bara glad!!

Och nu i efterhand ångrar jag mig som fan att jag inte sa att hon va en jävla idiot! För det var precis vad hon var!! Han är en VALP på 6 mån och vi försöker fort att lära honom att inte vilja hälsa på alla. Men det krävs fan arbete och är inte så jävla lätt! Jävla kärring. Sån ska jag aldirg bli och blir jag det så säg till mig !!
Och hade han bitit folk hade vi inte fått ha honom kvar!

Och kan ju säga att niko inte ens var i närheten av kvinnan, men hon tar väl förgivet att alla hundar bits bara för dem blir glada!!! IDIOOOOOOOOOOT!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0