Whatcha Say

                                   

Några bilder från min födelsedagsmiddag i lördags =D Vissa bilder är helt suddiga, tror det är ngn inställning på kameran :s

    

3 bilder från igår när jag och anna gick till Nova en snabbis!

 
Bakade muffins igår med Sandra och Lu ville att jag skulle visa resultatet här.....Dem blev inte så fina haha men ändå goda.

Fyllde ju år igår =) Tack för alla grattis :D! Dagen började med att jag och lu tog sprutan....kändes inget alls nästan och efteråt mådde jag bra men lu mådde inte lika bra som jag, stackarn, men gick över efter ett tag. När jag kom hem fick jag presenter av mamma och sandra,( pappa var på jobbet) sen titta jag lite på tv och sen fixade jag mig lite snabbt och sen promenerade jag och lu till nova och var där en snabbis, köpte en berlock till mitt armband, ett fyrklöver =) Ska även ha en conversesko, en döskalle, ett hjärta och ett C :). Sen gick vi hem och jag kääka och sen skulle jag och sandra baaka.....vid 9 kom patrik till mig. Kolla lite på tv och sen la vi oss =)! fick fina paket hemifrån. fick 2 pyjamaströjor, pengar, ett armband av sandra och en ringhållare, smyckeskrin, choklad, mina vita converseskor som jag fått i förskott och även en tv som är födelsedag och julklapp typ o så hehe....blev jättenöjd med paketen :D!!

Idag ska jag träna fotboll på kvällen, får se hur det går för har fortfarande ont i armen efter vaccinet!!! Kan det gå över tack!! Får ta det lugnt på träningen för gör lite ont om man springer tom, men isåfall får jag stå i mål lite bara eller så....

Ska ge Niko mat snart och sen fixa mig lite och gå ut med honom, om jag kan hålla honom i koppel med min arm, han drar ju som fan ibland! Redan onsdag idag.....snart är det fredag och hockey, sjukt vad tiden går fort!!! På lördag vill jag gå på bio, hoppas Patrik vill det med. Vill se 2012.
Sen är jag sjuukt avis på Karin som åker om typ 17 dagar och Linn & Louise som åker om 9!!!!!!!!!! Vill också åka snaart!!



Kommentarer
Postat av: luis

dom ser ju jätte smarriga ut hihi:)

2009-11-11 @ 15:18:41
Postat av: Linn

va snygg du var =) mm ble sugen på muffins nu

2009-11-11 @ 19:11:28
URL: http://s0eet.blogg.se/
Postat av: karakar

jaa SJUTTON dagar!!! :D:D

2009-11-11 @ 23:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0