Vilken helg

Har haft en skitmysig heelg =)! I fredags var jag på hockey med ett helt gäng. Var väl helt okej haha, tycker ju inte om hockey så mycket men allt annat var trevligt. Sällskapet och såå =)!! I lördags chillade jag och patrik och sen så lagade jag och min syrra mat och sen på kvällen så gick jag, patrik, pappa och sandra på bio. Såg 2012. Helt okej, ganska bra men lite overklig....lite läskigt om det händer på riktigt men men man får hoppas på det bästa, hehe!

Idag har jag inte gjort något. Har varit ute med niko på två rundor, ganska skönt när han går fint :) sen så har jag tränat fotboll inne. Ni ska bara veta vilken träning det är. Man blir helt jävla slut alltså. Fyfaan, riktigt bra iaf. Men när jag kommer hem så äter jag ju massa toffifee haha fan! fick sån megapaket toffifee och 400 kr av min bror och hans tjej i födelsedagspresent :D dem kom över på en fika innan fotbollen hihi.

Imorgon blir det staun. ska klippa mig vid 11 och sen så ska ja o lu gå lite. Känns som håret kommer bli ganska kort :S men hellre klippa det nu än 1 dag innan thailand liksom..det hinner väl växa ut lite innan Thai hoppas jag. Vill inte ha kort hår där. Men just nu är mitt hår sjuukt slitet...fy alltså. Hemskt. vill kolla på gina tricot, vill ha ett linne där som jag såg i en blogg, med röda rosor och döskallar :D!

Nu ska ja se klart paradise hotel och sen soova. tidigt för en gångs skull. upp vid 8 imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0