Måndag =)

Helgen har varit hur bra som helst, som alla andra helger! Helgen är höjdpunkten på veckan även för mig utan jobb haha men då är alla andra lediga så såklart är det bäst då!

I fredags gjorde jag inte mycket, var sjuukt seg så patrik kom till mig på kvällen och gav min födelsedagspresent =D=D SÅ glad. Fick den kameran vi kollat på. En rosa såklart :) en olympus! Bra är den iaf och jag är glad att äntligen ha en ny än min sega kamera.....
På lördagen åkte jag och pappa och köpte minneskort till kameran så nu har jag ett 8gb, sjukt bra med mycket plats, love it. Slipper man radera bilder hela tiden. Sen skulle vi köpa HDMI sladd men helt dyra och vill ha en billigare. På elgigantens sida står det att det finns en 1 meter för 129 men den fanns inte där.
Sen åkte jag hem, satte mig vi datorn och lyssnade på musik, dukade fram och gjorde sallad. Sen badade jag och fixade mig och sen kom tjejerna! Åt mat och såå =) Jag tyckte det var skitkul och skitmysigt och blev skitglad för alla presenterna. Skitfina allihopa!!  SÅ tack så mycket tjejer!!! =D=D Hoppas ni hade det lika trevligt som jag hade det!! :)

Patrik hämtade mig och soff i malmö så körde han sofie hem( VIlket samtalsämne vi hade i bilen hahahaha )  och sen åkte vi till honom och sov. Vaknade vid 10, bakis!! Patrik skulle på cup så jag sov vidare och vaknade 13.00 typ haha. Innan dess kom patrik mamma in vid halv 12 och frågade om jag ville ha bullar haha jag tackade men nejtack. FY mådde illa då ju och haha några bullar hade inte gått ner. Så väntade tills patrik kom hem sen kolla vi tv och gick och duschade och vid 3 tiden gick vi och handlade mat. Det var då jag fick ner mig mat haha. Rödspätta med pommez, gott var det!  Pappa hämtade mig vid 7 och när jag kom hem åt jag prinsesstårta, kladdkaka och chips haah och efter det var jag proppmätt och mådde illa!!

Ska snart på fotbollsträning, inne idag! tur det. Sen ska jag hem och kolla tv och chilla och sova för imorgon fyller jag år!!! Wihooo, känns inte som det. Känns som jag fyllde år i helgen typ :) Men gud vad tiden har gått snabbt sen förra gången jag fyllde år...jesuuus! Har det verkligen gått 1 år redan? Kan jag inte förstå alls. Mamma jobbar kväll hela veckan så kommer vara hemma med pappa och sandra bara så kommer inte göra ngt speciellt :( Hoppas patrik kommer på kvällen och firar mig lite iaf! hihi, kanske tar och köper en kladdkaka eller ngt haha.

bilder från i lördags kommer ikväll eller imorgon typ :) inte lagt in dem än men dem kommer hihi. Sofies fina ögon!! Hehehe

Hoppas jobbet gick bra sooff!! nu är det bara att blicka framåt fastän det är tråkigt på jobbet. Käämpa på för snart åker vi härifrån =)

Återigen, tack tjejer för presenterna och tack för i lördags!! <3


Kommentarer
Postat av: sof

Haha jisses ja, boobi-samtal ;) Du har en ny vän, Zara ;) hihi. Jag hade jätte kul =) muchas gracias!

2009-11-09 @ 22:11:20
Postat av: julia

jaa det var jättekul hemma hos dig!! borde ha middagar ihop oftare, det är så mysigt :)

2009-11-11 @ 01:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0