Man tjänar en dags lön, en dagslön!!

Haha utgången igår var skitskoj!! Hade skitkul hemma hos linda också och såg imorse att jag hade filmat typ 2 minuter igår haha inget minne av det typ...och har typ 6 bilder kanske men dem kommer upp här sen ;) Jesus ja för min del blev det all in :D men mådde ändå okej i morse som tur äär för snart blir det NEW MOON!!! SOMjag har längtat och väntat på denna filmen, hoppas nu man inte blir besviken för jag har helt höga förväntningar hihi...

Linda tänk såhär, ikväll ska du bli full!!

Jag har sånna halvstring, oj så högt jag sa det!!

haha ne gud, kvällen igår var kanoon och jag hoppas du fick en bra avslutning här i Sverige Kaaar!!! Fan, sjukt att du sticker om mindre än en vecka nu....DET är galet men du kommer få så sjukt kul.

Lyssna på Black Stone Cherry - Things my father said 

Brukar inte alls lyssna på sån musik, men den är skitbraaa. OCH även I´m in Miami bitch fast remixen! OOH grymgrym.....

Tack för en rolig kväll igår tjejer!!!! Hoppas ni hade lika kul som jaag hade.

Glömde skriva OOH LEEEEEEEEK!!

Kommentarer
Postat av: karakar

hihi skitkul hade jag, ses snart!!! :D

2009-11-22 @ 19:25:16
Postat av: linda

oh leeek klart jag hade skitkul D:D

2009-11-23 @ 12:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0