Helg

Fan vad jag är dålig på att uppdatera alltså...sjukt ju! Har fortfarande inte lagt in bilder från helgen...det är ju sanslöst..jag som inte gör så mycket om dagarna har väl tid till det kan man ju tycka men tydligen inte haha....det har iaf inte hänt speciellt mycket i veckan..har fikat med anna, sofie och karin....hmm vad mer? Tränar fotboll....ja typ det, kan inte komma på något mer jag har gjort. Idag ska vi till soff och se idool och film typ =) På måndag ska vi äntligen boka resan.....som sagt, jag ska kanske åka iväg tidigare runt den 7e januari SJÄLV från köpenhamn.och jag som är så sjukt flygrädd...hur fan ska det gå?!

 Men någon gång måste vara den första och jag tror att man växer som person efter att man har utmanat sina rädslor så det ska nog gå bra. Iallafall så åker jag till bangkok själv runt den 7e tror jag och möter upp sara i bangkok....sen när soff kommer den 23 så hämtar jag/vi upp henne i bangkok =D känns ju dumt att bara åka sådär utan dig soff innan men har så tråkigt här hemma :( Och jag hoppas att det inte gör något.....kollade på biljetter igår och då fanns d skitbra..direktflyg så det är ju inte så farligt, liiiite tråkigt att sitta själv 10 timmar!! fyfan och det är inte ens nattflyg haah får kolla på typ 5 filmer asså....det ska nog gå bra. Det är iaf med Thai airways som ska vara skitbra flygbolag vad man hört så det är skönt. Iaf igår fanns inte saras direkt biljett från sthlm till bangkok utan dem skulle mellanlanda i köpenhamn och sen ta samma flyg...ödet kan man tycka men idag finnd inte den kvar heller tror jag :( och igår fanns det den 6e och idag den 7 jan - 27 mars bara....får se på måndag men jag ber till guud att biljetterna ska finnas kvar!! 10 tusen för direktflyg är bra pris tycker jag och jag betalar hellre lite mer än att vänta själv vid mellanlandningar.... :)

Jag är inte en person som brukar göra såhär haha åka dit själv och möta upp en som jag bara känner via datan liksom men jag tror att det kommer bli skitbra i vilket fall som helst och soff kommer ju sen till mig =D så det kommer bli skitbra tror jag. Man måste våga utmana sig själv ibland och det gör jag verkligen. ALDRIG flygit själv!!! Hoppas bara inte det börjar krångla på flyplatsen i dk.....helt stort där men jag hittar nog haha hoppas jag! Så om dem finns kvar på måndag ska vi gå och boka iaf :) Nu är jag stirrig...det är verkligen 1 mån kvar snart bara. Måste bestämma vilka kläder jag ska ha med osv....shitshitshit!! ta med böcker måste jag också göra men har nog inte många kvar som jag inte läst..eller vet inte...

Sen är visumet gratis fram till mars :D YES! Slipper man betala 400 kr för ett dubbel entry visum..eftersom vi ska till bali också och då måste vi komma in i landet igen och då får vi 60 nya dagar sen så d e ju skönt.. :) så behöver man inte vara rädd att visumet inte håller mer och såå...är sååå lycklig och glad just nu. Detta kommer bli skitbra känner jag!!

Nääfan ska ge niko mat nu och sen ut på en promenad och sen bada och såå....mitt hår e lite äckligt haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0