En bajskorv

Helgen har varit BRA!!! I fredags var jag med älsklingen =) Sen på lördagen åkte vi och kollade på kamera till mig hihi, hittade en iaf. Kanske får den på fredag så att jag kan fota på lördag =)!!!!
Sen efer det åkte vi hem och jag fixade mig inför Karins och L&L s fest. Skiiitskoj!! Dagen efter mådde jag fan bajs men det var det värt. Haha snygga glasögon hittade vi ju med ;) Har några foto men seg som jag är har jag inte ens lagt in bilderna men det kommer :)!

Jaa, då är det onsdag imorgon och veckan har gått snabbt. Imorgon blir det fik med jullan och sen fotbollsträning på kvällen. På torsdag ska jag handla mat med mamma till min födelsedagsmiddag. Hoppas nu att ni alla kommer ihåg det och kan. Återkommer med tid! :)

Idag tränade jag och anna step bas! SKIT bra musik. Blev helt pepp haha.
Nu blir det till att fixa mig och sen ska jag soooova. 


                                                 



                                             Ibland känner man sig som en bajskorv i någons toalett. Äcklig och bortspolad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0