Baby when the light

Skulle soova efter vi varit hos karakar men var tvungen att kääka först och sen fastnade jag vid youtuuube lite men ska soova nuu =) upp 8 o ge niko maat sen sova igen haha.

Längtar fruktansvärt mycket! Ni anar inte. Det är det som tar upp alla mina tankar i huvudet just nu. Tänker inte på något annat. Längtar, längtar, längtar!! Det är det som gör att dagarna flyger förbi snabbt som attan.

Full moon party är dock lite överskattat tycker jag! Sjukt mycket folk och man får ju knappt plats men man måste änåd uppleva det! Dagen före är fan det bästa alltså. THIS IS HOW WE PARTY!!!

Fan anna att jag inte kan hitta den videon när vi dansade på cactus och du jag och en kille skrev in i kameran - THIIIS IS HOW WE PARTYY

Allt för mig denna gången. Förlåt om jag tjatar ut er med Thailand snack men det kommer komma mer framöver haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0