swingfly - touch and go

Jaddåååå nu kommer det bild på mina shorts och mitt linne, dock tagna med min mobil så blev inte så bra, det är finare på iaf och om jag ska ut på lördag så tänkte jag ha det på mig =)! Men kanske blir för kallt med bara shorts haha, tänk på natten, fy! Alltså har försökt lägga in bilderna typ 20 min nu men det bara hackar, ni anar inte vad min dator är seg, hatar deeeeeen! Har sökt igenom den och den har inga virus aaahhh!!!







Men som sagt finare på! Äntligen, tog inte bara 20 min att skriva detta inlägget!



Nu ska jag börja peppa inför helgen haha, ska försöka vara pepp på utgång! Pengarna som spökar bara, måste spara så mycket jag kan inför Asien så jag inte är heelt pank när jag väl kommer hem och ska börja mitt studentliv!!

Har ju börjat fundera på sjuksköterska igen i Lund eller Skåne iaf. Vet inte om jag hade klarat att flytta en längre bit, trivs bra i Skåne och så, får se vad jag gör. Hoppas jag vet när jag är tillbaka iaf! Antingen det i växjö, sjuksköterska eller kriminologi. Det är jag inne på nu så vi får se!

Ikväll ska vi åka och kolla på lilla hundvalpen iaf, en hane, labrador / goldenretriver blandning. Ska fråga så mycket vi kan och sen får vi se om vi ska ha en hund eller inte.

Kommentarer
Postat av: sof

vad fiint :)

2009-05-26 @ 17:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0