Stay the night

Ska in till stan snart och möta upp mamma! Ska handla på systemet sen kolla lite kläder! HOPPAS det finns på gina nu!! Annars blir jag galen. Sen ikväll ska jag packa lite till fredag och sen kommer nog min lilla älskling och sover här! Träffas ju inte nu i helgen och inte nästa vecka heller så passar på att ses nu =D!

Ska testa att våga håret sen, fick låna annas vågtång så om det blir bra tar jag med den till Hultan och gör något ball med mitt hå.r Har så livlöst hår. Sydn att man inte fick fint tjockt hår så man kan låta det växa långt. Nejnej, har jag för långt blir det sååå tunnt och ja fult! Suck

Ska fixa mig nuu sen ta bussen till stan typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0