Skorna

Skulle som sagt till nova med pappa idag vid 10, blev 11 istället och mamma hängde med hehe men iaf, skorna jag skulle köpa hade dem slutat sälja på nova för dem fick in för många reklmataitoner, dem gick sönder för ofta så dem får inte sälja dem. Kanske bara dem svarta för dem bruna fanns kvar....men men vill inte ha några skor som ändå går sönder så gick till skopunkten och köpte mig ett par vita istället, kollade på dem igår med anna och linda men köpte dem idag hihi, mycket nöjd. Sen åkte vi och köpte grindar som vi ska ha för vardagrummet så hunden inte går in där och pissar ner vår soffa hehe och sen köpte vi lite hundleksaker på ÖB och sen åkte vi hem :) Nu måste jag börja peppa för ikväll för just nu är jag inte sugen för 5 öre alltså. Hoppas det ändrar sig och hoppas att vädret ändrar sig!!

Ska ta det lite lugnt nu och kolla tv och lyssna på musik och sen ta ett bad och så.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0