Shoppat

Idag var jag på nova med mamma och köpte ett par jeansshorts på topshop och därmed handlade jag upp mina sista slntar för månaden!! SÅ nu är jag pank denna månaden ut haha, fick även ett linne av mamma, jättesnällt!! =D Har även börjat prata om hund igen, funderar på en beagle eftersom den e bra i storleken och söt och bra och så. Men hittar ingen uppfödare så kanske inte finns några valpar just nu :( Synd. Kollade även på golden retriver, mamma hade kunnat tänka sig en sån,bra familjehundar! ajaaa får se, kommer säkert inte bli något ändå men kollar lite då och då och kollar upp lite fakta och vad man ska göra och så. WIE! Så kul det hade varit, nu när jag är arbetslös och allt kan man väl passa på att ha en liksom att någon alltid är hemma med den och så. Sen sandra flyttar inte hemifrån än liksom, 3 år till kanske. Kanske också väntar 2 -3 år med plugget efter gymnasiet sååå det är ju lugnt! ÅHH vill ha så gulligt. Älskar hundar!
Vi får se, vi får se.

Imorgon vill patrik att jag ska med han ut med några andra, för vilka pengar?! AH,vet inte vad jag ska göra, kommer det bli kul liksom?! Är man ens bjuden /välkommen eftersom jag inte känner människan som har festen/förfesten och inte ball och dansa med ngn man inte vet vem det är! Vill dansa med kompisar! Blir alltid roligare dååå. Får se som sagt!

Pissväder ute nu, regnar som fan ju, lönt! Kan det bli sommarväder snart. Vill till lomma och sola och bada!! Sen blir det utlandsresa med patrik, tror vi tar en vecka bara, två blir så himla dyrt för en arbetslös person som mig så kanske 1 vecka sen 1 vecka i polen kanske. Det beror på om vi får hund eller inte för då stannar jag nog med hunden efter jag varit med patrik.

Ajaaaaaaaaa ska kolla på tv nu eftersom patrik är hemma, han ska på möte med jobbet imorgon så inte lönt att han kom. Hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0