Så är det

Jajaaa går inte, får väl leva med det dåå!! FAN, när jag äntligen är nöjd och allt! Visste inte att man inte kunde ladda upp filmer man gjort! =S ÅÅHHH suck, suck och återigen suck. Och att skicka dem på msn tar en eviiiiiiiiiighet alltså!! Kommer aldirg bli klart! jaja =( FAN DÅ!!!

Idag har jag spelat tennis med anna hihi. Det gick ju sådär haha. I början var vi lite småkassa men sen började vi bli bra! ;) Ska dock spela när det inte är halt på planen, det är asfalt och sen hade det regnat och dåblri det jätte halt så vi ville ju inte trilla och slå oss såvi tog det lugnt hihi. Ska bli kul att spela i sommar dock!! Träna =)!!!

Nu ska jag typ, försöka leta efter den saken som fattas till mitt playstation, går inte och spela på det just nu ananrs!! Sen imorgon blir det ju kanske film eller så med tjejerna ??=) Innan det funderar jag på att drain till staun och hämta min efterlängtade mobil ju. Vet att den kommer att fucka igen men men bättre än den jag har nu heh ;) Men den har funkat bra, tack annisen för lånet iaf =) hihihi. Neej nu ska jag göra något vettigt. Sitter alltid här nuförtiden! Finns inte mycket att göra men tiden går så jävla snabbt ändå! Längtar till min och patrisk resa också. Sen om patrik får seemster i juni följer jag nog med mamma till Polen i 3 veckor och gör något där. Bättreän att sitta hemam själv eftersom alla jobbar eller är bortresta! Vill liksom inte gå själv på dagarna och ha tråkigt så kan jupassa på att träffa mormor och såhär. Kanske sola lite där borta också för det finns faktiskt en sjö som man kan åka till. :) Får se vad som händer. Just nu är jag bara trött och hade kunnat sova nu haha men det ska jag inte. Ska iaf leta efter den saken sen typ läsa kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0