Ring ring, bara du slår en signal

Satt och letade efter en sladd när min mobil ringde, kollade på nr och kände inte igen det, trodde först det var en telenor gubbe eller något men det var ju självaste soffis!! Hehe, så ball att du ringde lilla soffan! Du får ringa fler gånger nu när du har mitt nr där med! WIE! Längtar ännu mer till Thailand nu även fast jag är helt rädd för att åka dit! Haha men ska bli så himla skoooj! OCH hade velat komma och hälsa på men hade blivit dyrt med allt och sååå och har ju no jooob, men men kanske, vem vet =)?! Men annars kommer du ju hit på sommaren antagligen så då får vi ses!

 HAHA! klockren bild, hur många sånna kommer det inte bli i Thai på dig ;)! HIHIH Och mig med dessutom! WIE vad vi ska röja loss där! Längtar så!


Sen imorgon drar vi till hultaaaan!!! JIPPI! Ska packa sen =D! Ska bli såååå kul!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi så gammal bild!! Ne du ska inte var flygrädd.. ja e rädd för alla sprutor!!

2009-05-20 @ 17:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0