Restaurangbesök

Har precis tagit ett låångt bad. Mycket skönt, hade ansiktsmask och allt! Det gillar jag! =)
Ska äta på restaurang med Patrik ikväll, han avslöjade överaskningen =P Ville att det skulle vara hemligt men men blir bra ändå. Vet inte vad jag ska ha på mig bara, svåårt! Tänkte kanske en av mina kjolar med strumpbyxor och vitt linne eller något men har inga skor till det! AH helt jobbigt så blir nog jeans eller såååååå. Tråkigt jag vet men måste fan köpa nya loafers eller något eftersom jag slängde mina i Bangkok. Fattar inte varför jag slängde dem, det var typ en impuls, anna slängde massa saker så jag bara ja men jag slänger mina skor med för det är ett rosa streck på dem haha. ÅH! Kunde ju bara tagit tipex eller något haha!! Whatever, för sent nu. Hotellet borde blivit glada!! VI slängde asmycke medicin och sånt, min fleace (stavning) tröja och ja massa haha.

Igår åkte vi till karin och kollade på film, step up och snackade lite och såhär, mycket trevligt :) Imorgon blir det nog Burlöv center eftersom det inte blev idag, för att kolla om patrik kan byta sin mobil, den håller på att förfalla! Sen ska jag kolla lite kläder haha, men bara KOLLA! Vill veta när han får sin semester eftersom mamma ska boka flygbiljett till Polen snart!!

Igår var vi helt inne på att skaffa en hund, WIIE, men pappa vill nog ändå inte och sen vet vi inte vilken och sen vet vi INGET om hundar haha! Men gud, hade så gärna velat ha en. Tänk vad bra nu när man är arbetslös! Så är iaf någon hemma med huden och såhär! Ska övertala mamma och pappa! Dem kan behöva en liten hund sen när jag och sandra flyttar ut! Ska dock inte tänka på det för mycket för kommer nog inte hända men mamma vill ju haaa en! Suck.

Ska plocka ögonbrynen lite nu sen kolla ut kläder till ikväll, har bara tråkiga kläder så vetefan vad jag ska ha med utomlands och såhär! BLÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ vill bara vinna en miljon och handla massa haha!



Bara för jag saknar Thailand så in i helvete! Nästa gång är det jag och sofie som står där istället =)! HEHEHE

Kommentarer
Postat av: sof

JAAA de e de =)

2009-05-10 @ 18:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0