Quasimodo

Fy, ni ska se hur jag sitter just nu haha och har suttit typ hela dagen. Min rygg är typ en puckelrygg alltså och varje gång jag rätar på den sen så får jag så ont. Börjar jag bli äldre? Neeejdå, måste bara ta tag i träningen men det ska jag och anna göra ju, tennis, here we come! Vi vill bara inte spela när det är pissväder och halt på planen, så det så. Det kommer när det är fint väder. Sen ska ju jag och patrik springa på morgonen när vi är utomlands så jag hoppas verkligen att det kommer motivera mig så att jag börjar springa även här hemma. För vet att man mår mycket bättre av lite motion i vardagen! Har ändå inte mycket att göra hemma om dagarna så vad vore inte bättre än lite träning? Jo, så det kommer och dessutom ska jag detta året vara fit for the beach i Thailand 2010 vilket jag inte var detta året men men det gick bra. Men ska verkligen ta tag i det där sen, snart, ja någongång.

Ska fråga mamma om hon vill ta en sväng in till stan imorgon så jag kan hämta ut min mobil. Äntligen, men vill ju ha en ny! En samsung, för vet att dem inte brukar krångla! Orkar inte lämna in min igen, sååå drygt.

Förresten så har jag ingen aning om vem som läser min lilla blogg förutom mina friends då så kan ni andra inte lämna en liten kommentar ?? =) Fast jag vet att det inte kommer att hända men hade varit skoj att veta. Inte för att jag har sååå många besökare haha men men.

Funderar på att lägga mig i sängen snart och kolla på någon film eller så och kanske ta en macka för börjar bli lite hungrig nämligen. Måste dock vänta på att mamma ska komma hem så att jag kan fråga henna om staaan, hoppas hon vill. Sen på lördag ska jag även till Burlöv center med min lilla fina älskling och kolla mobil till honom.

Imorgon blir det film med daarlingarna! Ska bli mysigt!

Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på någon film eller sex and the city.

xoxo ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0