Niko....

Åh vad jag längtar efter Niko. Får hämta honom nästa fredag, om en vecka. Gud vad jag ska busa med honom! Vill ha honom hemma nunununu!! Det kommer bli så bra med honom här! Längtar jättemycket, iiih! Sen får ni komma och hälsa på här hemma så ni får se honom  =) wiieee.

Fotade mina nya shorts idag.
  

Sen tänkte jag ha detta på mig på lördag...

 Dem längre shortsen och det nya vita linnet. Kom igen nu solen, titta fram i helgen så blir jag lite lyckligare än vad jag redan är!

Ska göra smoothie snart och kolla på tv sen försöka sova tidigt ikväll, notera FÖRSÖKA haha. Även om jag går och lägger mig vid 10 så somnar jag inte förren 12 typ. Usch, hatar det. Vill kunna somna som Lunt ;) På 3 min hehehe! Går dock icke, vissa har det för skönt =)!




Kommentarer
Postat av: linda

du kommer ju va skitsnygg på lörd ;)

2009-05-28 @ 20:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0