Jogga...

Tänkte faktiskt gå ut och springa alldeles nyss men ångrade mig lika fort igen! Orkar inte, är helt enkelt för LAT! Ja, för det är jag! Ska gå och lägga mig i badet snart istället och bara ligga där ett tag! Skönt. Måste ta ner en bag också så jag kan börja packa lite smått till helgen!! Vet inte vad jag ska ha på mig så får väl bli en massa kläder och smink och såhär som följer med! =) Ska iaf bi skoj, justfan, måste till systemet i veckan också, har jag helt glömt!! Får ta det i morgon kanske, ska se om mamma vill möta mig i stan efter jobbet eller något! Jaaaaaaaaaaa, här ska det satsas! VI ska lyssna på grym techno musik innan vi drar vidare!! =P 
 
Nu ska jag baaaaaaaada sen chilla, finns inte mycket att göraaa =P Suck, ibland önskar jag att jag vann 1 mijlon!

Och som sagt, är heelt skakis för det med phi phi, vågar knappt åka dit mer =S! Kommer bara äta nudlar i 3 mån och tappa allt hår och bli flint och gå ner typ 20 kg! Jesus, lite skraj blir man ju. Städpersonalen larmade för att något inte stod rätt till i 22 åringarnas rum och så fick dem slå in dörren och dem hittade spyor och 2 utmattade tjejer! Fy vad hemskt. Tänk så hade dem skitit i att åka inom Thailand på vägen hem då hade ju det aldrig hänt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0