Helgen i text och bilder ;)

Helgen har varit perfekt =)! I fredags var jag hos karin med anna, linda och malin (som var med linda och karin i st anton) vi kolla på step up och såå. I lördags så åkte jag hem till Patrik vid 6 och sen åkte vi in till stan. Skulle gå på restaurang, patrik bjöd =D det blev st markus vinkällare, ett jättemysigt ställe men dyrt. Sen efter så skulle vi till lomma och grila marshmellows och smälta choklad och doppa jordgubbarna i chokladen och sen släppa upp lucky ballonger, ni kommer få se på bild, men jag fick sån otrolig magknip eller något så kunde knappt stå upp så blev ändrade planer så vi fick göra allt detta i min trädgård istället haha. Satte oss på en filt och så men det var också mysigt =D!! Sen gick vi till kullen typ och skull släppa våra ballonger hihi men den ena brann upp haha men vi lyckades ju släppa upp den andra iaf! I söndags så åkte vi en snabb vända till obs för att kolla kläder på gina och mobil till patrik hihi men blev inget av det =( ska kolla i stan eller nova för vill ha dem kjolen och tröjan. Sen efter det åkte vi till stugan och hade mysigt! En helt perfekt helg med andra ord!

 Så här såg jag ut, klänning från Thailand.
Jackan som var sönder! Haha märkte det i bilen.



Den första började brinna =P
 Men vi lyckades med den andra =D så fint det var.



 Inte den finaste bilden på mig precis men ville bara säga att jag var brun innan !! Haha men nu är jag såå blek igen!!! SUCK! Vill åka utomlands nu.

Just det, sen igår i stugan hade dem då köpt kvällsposten så jag läste den och sen såg jag en rubrik två döda av cyanid typ. Så läste jag då att två tjejer dött i Thailand på Phi phi av matförgiftning. Det var två tjejer 22 år typ som pluggat i australien och skulle inom Thailand på vägen hem bara innan dem skulle hem till norge. Sen var där ett par, tjej och en kille som var i slutetpå deras 3 månaders jorden runt resa. Dem kände inte varandra men dem boddepå samma hotell. I vilket fall alla 4 insjuknar samma dag tror jag och spyr massa ch får magsmärtor och dagen efter dör då hon ena norskan och sen dör även tjejen till killen då. Killen och den andra norksan har tillfrisknat nu men man vet inte riktigt om det var cyanid förgiftning eller något annat. Det ska dem kolla upp och så men fy vad hemskt! =( Paret hade typ ätit hamburgare och sen pizza och tjejeran druckit bucket innan dem blev sjuka. Asså fy om det är ågon som förgiftat dem eller såhär =S Är helt rädd för att åka dit igen, man vet ju aldrig när man är där vad det är man får i sig! Fy så hemskt för dem iaf!

Nu ska jag skriva packningslista haha och sen typ ja , satt ute och solade tio min men sen kom det moln och blev kallt så gick in igen haha! Aja ska kanske bada eller sola lite till . ciaaaaaaaaaao amigos.


Kommentarer
Postat av: linda

vad fin du var =) mysigt ni ser ut å ha :)

2009-05-11 @ 16:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0