Dead & Gone

Idag är det onsdag. Snart helg alltså, tiden går snabbt faktiskt men lite drygt att sitta hemma haha. Igår var jag i stan och på nova med Anna =) Handlade födelsedagspresent till älsklingen hihi. Sen på kvällen var jag ute och gick med Julia! Snackade lite gamla minnen =D! Haha så mycket vi gjort ändå, så kul. Sen bestämde även jag och Anna att vi ska börja spela lite tennis haha. Tänkte spela idag men kolla vädret liksom. Fy, höstväder ju, var tog det soliga vädret vägen?! GAH!  Aja vi ska iaf spela någon dag när det är fint. Ska bli kul att börja röra på sig lite. Sen när jag och patrik ska utomlands i juni eller juli så ska vi båda ta med joggingskor så att vi kan jogga på morgonen sen äta fruskot. Ska bli mysigt att jogga på stranden på morgonen, hoppas bara att det ger mig något haha. Kanske blir peppad av det och fortsätter spinga hemma? =) Kan ju hoppas.

Aja nu ska jag snart bada eller något. Lägga mig i badet med en ansiktsmask. Längtar till helgen ska bli skönt. Sen nästa helg ska vi ju upp till Luntis!! Ska bli skoj och jag ska saatsaaaaaaaaaaa =) Har sparat mig till den helgen haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0