Center syd..

Vid halv 6 hämtade Linda upp mig och Anna och så åkte vi till center syd :) Dem hittade några linnen var och Linda två väskor men jag köpte inget. Hittade dock ett par asfina gladiator sandaler men så dem som fanns var sönder där bak och på nova har dem två kvar så ska dit när det öppnar imorgon och köpa!!! HOPPAS fan dem finns kvar ananrs börjar jag gråta hahah, måste ha dem. Dem enda som sitter bra och som jag gillar så hoppas fan dem finns!!!

ajaaa just nu sitter jag med sånna saker i håret som man får lockar av, vet inte vad det heter, men ska se om det funkar, nu har jag dock inte blött hår bara lite så kommer nog inte funka men får se annars vågar jag det igen. Nu när jag väl vill ha lockigt hår så har jag inte det!! SUCK.

Sen tog jag även brun ut sol på mina ben för ska ha shorts imorgon ju. Var även i stan innan idag med mamma och köpte en vinflaksa och 2 7.0 cider så hoppas det räcker, kan ta liiite sprit som jag har kvar med så blir det super! Vill inte bli helt nykter när vi kommer in liksom hehe.

Ajaa nu ska jag strax sova sen upp vid 10 imorgon och åka till Nova 11!! HOPPAS skorna finns. Håll tummarna för mig för vill såå gärna ha dem.

Kommentarer
Postat av: annisen

Godmorgon:) uppe med tuppen i da.. men ser ut o bli najz väder, ja håller tummarna för dig:)

2009-05-30 @ 06:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0