Torsdag!

Vi kom hem för en vecka sen ungefär, kom hem i onsdags! Tiden har gått sååå himla sakta!! Undra hur sakta tiden kommer gå nu när man inte ens har jobb!! Orkar inte heller söka jobb väärsta, men vet att jag måste! MÅSTE ha ett jobb så jag kan resa igen!!

Just det, till en annan rolig sak!! Jag och anna träffade en tjej på phi phi som vi var lite med och som jag även festade med en kväll när anna var sjuk! Meen iaf, hittade en grupp på internet på face såklart, som heter cactus bar typ, en barpå koh phangan som jag vet hon älskade =P så bara kollade jag på vem som var med i gruppen så såg jag en som hette rosi men tänkte att det ser ju inte alls ut som henne! Men skickade ett mail och ja det var ju fan hon!!! SÅÅÅ jävla ball haha!! =D! Hoppas man träffar henne i vinter igen om hon nu ska åka dit då!

Aja, ska se gossip girl nu sen soova. Kanske bio med älsklingen imon =D!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0