Sex on fire!

Underbar låt som spelades flitigt på koh phangan och phi phi! YOUR SEX IS ON FIRE!!

Snart kommer patrik hit, eller vid 7 tiden =)! ÄR sååå sugen på glass eller något! Gud, jag bara äter och äter sen jag kom hem från Thailand haha. Vi åt ju konstant där borta. Och ja, jag blir vitare och vitare för varje dag som går men hoppas solen tittar fram snart och att det blir varmt så att man kan börja sola igen! Längtar bara till sommaren just nu. Vill ha jobb nu! Jobba arslet av mig och ha massa pengar i november-dec så man kan resa iväg då! Vill vara borta typ 4 mån denna gången, 2 gick alldeles för snabbt! Usch. Saknar allt!!! Och lääääääängtar tillbaka så otroligt mycket! Gör så att tiden går snabbt!!

Nu ska jag gå och ta något att äta, igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0