Right Now

Just nu är det bara till att acceptera att man är hemma i kalla Sverige igen och försöka göra det bästa av situationen! Hade dock velat vara kvar i Thailand men finns inte så mycket att göra just nu. Ska bara söka massa jobb och sen får man se om man får något jobb till slut eller inte. Får jag inget snart kommer jag söka på citygross eller någon annan mataffär. Vill helst inte det men vad ska man göra!

Hade varit sååå kul att fira nyår nere på Koh phagan i Thailand! Asmycket folk och asbra drag! Jag vet att det är typ 6 mån kvar till nyår men haha, måste få tänka framåt annars blir jag bara så deppad av att tänka på att jag inte kommer åka tillbaka dit, men nu ska jag inte tänka så, för jag kommer åka tillbaka hihi.

Idag ska jag träffa jullan, ska fika och lite såå. Längesen nu! Sen ikväll letaaa jooobb,jobb,jobb! Fy, måste verkligen ha ett jobb, helst heltid annars är det ju inte så lönt, för får knappt ut något annars och dem pengarna jag kommer få ut går ju till shopping,mat,mobilräkning,fest osv, men ska söka mycket nu för måååste ha jobb! Sen ska jag även söka in på lite olika program och kurser om jag nu verkligen inte alls får något jobb fram till augusti eller september!

Ska bada nu och sen välja kläder! Det är ju kul att man börjat fjälla på armarna nu också! SUCK!

Kommentarer
Postat av: sof

moahha du blir vitare o ja blir brunare ;) JA vi ska resa till vinteeer

2009-03-24 @ 18:36:44
URL: http://kompiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0