Mitt i natten?

Vad gör jag uppe nu? Jo, jag vet inte ens haha, har ju inget jobb än så behöver ju dock inte sova än. Alltså det är så sjukt tråkigt utan jobb. Man gör inget om dagarna utan man bara sitter hemma på röven och gör inte ett skit!!!! Jobbletandet går ju sådär haha, inte alltför bra men får väl börja söka seriöst sen! Är sugen på att dra utomlands och jobba, kanske gran canaria =D haha! Lite planer därja haha. Nej men Sverige är verkligen tråkigt har jag kommit på nu efter att ha varit ute på resande fot i 2 månader! Allt är så mycket roligare utomlands, kvittar vart man är men det är bättre. Så borta bra men hemma bäst håller jag inte med om just nu! Snackade med en tjej från usa innan som vi träffade i Thailand, hon ska ner till Koh phangan om 1 vecka igen för hon saknar Thailand!! Så jävla skön impulsgrej, om man då hade haft pengar och någon att åka med såklart! Ner till full moon igen eller något. Så himla kul men antar att jag får vänta till december eller när det blir. Vill iaf fira nyår nere på koh phangan, det är en sak som är säker iaf!! Så nästa vecka kanske man får bege sig till Danmark och lämna lite cv och se, annars har jag kanske Gran canaria inplanerat ;)! Hoppas på det bästa!

Nu ska jag ta och sova, har ju inget speciellt för mig imorgon men men.
På onsdag kommer Linda hem och på torsdag ska jag och anna nog träffa Lindaaaa, fiika =D om hon får tummaran ur röven och kan ta sig till Nova så hade det varit huuur kul som helst!! Sen kommer Karin också hem snart jum ska bli kul! Sen på lördag ska vi uut, linda , anna och jag! Får se vart det blir men ut ska vi fan haha och vi ska satsaaaaaaaa på en megautgång! Synd bara att soffan inte är här så man kan visa henne vad man går för!!!!! hahaha kom hem till Påsk by the way!!! =)

Fattar ni varför jag längtar tillbaka till Thailand?! Helt fucking jävla underbart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0