Måndag!

Idag är det måndag, alltså en ny vecka! En ny tråkig vecka, fast denna bli ändå rätt rolig, imorgon kanske jag ska ut och äta med jullan och anna, om det blir av? Sen på torsdag träffa Linda, fre träffa Patrik tror jag och lördag festa och söndag baakis haha, kan ju hoppas på att man inte blir bakis men men vi får väl se.

Åh, vill ha tillbaka min mobil som är på lagning. Hoppas jag får den i salespack så att jag kan byta till en samsung. Alla sony ericsson verkar ha något fel på sig haha så ska testa en samsung denna gången. Tror det kommer bli denna

Så himla fin. Det hade dock varit svårt i början med sms och så eftersom det bara är touch men det skanog fungera!

Ska ta något att äta nu och sen får jag se vad som händer! Kanske ska städa i mina lådor så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0