Jobbjobbjobb!!

Har sökt jobb nu haha, wiie! GÅR ju dock inte så bra hahaha! Sommarjobb på axels tivoli på folkets park haha. Inte så bra lön men bättre än inget ju =)! Kanske man får bättre jobb efter hand men man får kanske börja med sommarjobb sen efter sommaren kanske fler behöver personal eller något!! Mååste bara resa ner till Koh phangan på nyår haha sen koh phi phi sen Bali!! =D Vill till Australien med men det beror på hur mycket pengar jag har och röra mig med såklart! Bali vill jag iaf till =)!

Ska kolla tv nu och sen läsa "om du kunde drömma"  den första av twilgiht serien. Soffan skrev om dem och jag blev helt så att jag måste ha dem haha så köpte dem 2 första och ska köpa dem 2 sista senare =)!

Tjing tjing!
Längtar till sommaren 09 by the way och hoppas att den blir supergrym! Hoppas på gotland, göteborg och en solresa=)! Var återstår att se.

Kommentarer
Postat av: Linn

mm o du får fan åka upp och träffa mig, annars blir jag lide lack

2009-03-31 @ 20:43:04
URL: http://s0eet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0