Hope and glory

Ny vecka, nya tag!
Nu jävlar ska jag börja söka jobb snart. Måste skriva ihop ett bra cv sen skicka ut till allt och alla! Måste ha tag i jobb snart så jag kan börja spara pengar och sen resa i vinter igen ju =)! Längtar redan till nästa resa så hoppas ni andra är lika på som jag är!!!! Hade ju varit najs att fira nyår på koh phangan fullmoon party!!! =D hahah. Ja, drömma kan man ju eller hur?

Idag ska jag till stan med anna och lämna in min mobil, ska fan ha en ny modell nu. Har lämnat in denna mobilen tre gågner. Detta blir fjärde! Fick en helt ny mobil den tredje gången, en likadan som jag hade, men den är lika fuckad som den förra var så nejtack! Ska ha en ny och funderar på en sony ericsson G900! snygg och stilren! =)

Känns så konstigt att vakna upp utan anna vid min sida hehe, bodde med henne i 2 mån och nu helt plötsligt vaknar man oftast upp själv, utan en anna som ALLTID frågade, "är du bakis camme?" haha så ball!! Nu är det faktiskt så att vi inte bråkade en enda gång därborta utan jag hade en helt underbar tid med lilla anna =D! Och saknar allt vi gjorde där nere!!! Men nu är det bara att ta tag i livet här hemma sen ge sig ut på nya äventyr i vinter/nästa år!

Måste fixa mig nu och bege mig in till stan, vi ska cykla!! Undra hur det kommer gå med mina 4 nya kg på kroppen!! Man ser klart och tydligt på en bild att jag gått upp i vikt om man jämför med en bild vi tog precis när vi kom till Bangkok!! Fy alltså, måste börja röra på mig lite!


Kommentarer
Postat av: anna

hihi ja såå skoj vi har haft!!:)

2009-03-26 @ 11:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0