Hemma igen!!

Depp,depp och åter depp!
Kom hem från Thailand idag och det känns sjukt overkligt!! Känns inte som att vi har varit borta alls nu när man väl är hemma igen. Dem sista 3 veckorna gick så himla snabbt!Galet. Har varit hur underbart som helst och hade gjort vad som helst för att åka tillbaka, iaf för ett litet tag!

Vi började vår resa i Köpenhamn och åkte därifrån till Bryssel sen vidare till Abu Dhabi och sist men inte minst till Bangkok! Gillade dock inte Bangkok alltför mycket i början. Staden är så stor och smutsig av alla avgaser.Aja, vi shoppade iaf lite dem 3 dagarna vi var där och sen åkte vi vidare mot Koh samui(ja vi flög). Var där i en vecka ungefär. Dagen innan vi skulle till Koh phangan så hittade vi det största feststället på koh samui, mango eller vad det hette. Ja, det blev lite vilt där, lite för mycket dricka och på vägen till Koh phangan mådde man ju inte så bra haha. Båten gungade som FAN! Var en fattig träbåt och vi mådde piss men vi kom fram till slut. Koh phangan var braaa. Festade, solade och badade där. Stranden var fin och festställena var asbra. Förfestade alltid på en bar som heter Cactus och sen drog vi alltid vidare till Drop in bar som spelade asbra musik =). Efter Koh phangan drog vi till Koh tao ett par dagar. En ganska liten ö och inte alltför mycket folk men det var mysigt. Åkte på en båttur och snorklade, var skitskoj. Efter två-tre dagar blev jag dock magsjuk och spydde som en gris!Dagen efter gick vi till läkaren och jag fick medicin så det gick över ganska snabbt. Kunde dock inte äta på ett tag men aja. Vi missade half moon som vi tänkte gå på( på koh phangan) eftersom jag var sjuk  men vi hann iaf till full moon som var grymt!!! ASmycket folk, FÖR mycket folk men asbra!
Efter Koh phangan drog vi tillbaka till Koh samui där vi bara stannade 4 dagar. Efter Koh samui drog vi till Phuket där det inte slutade som vi tänkt oss haha. Blev tagna av polisen när vi var ute en kväll och fick böta 3000 bath var= 800 svenska ungefär, för att slippa fängelse. Det var tydligen några killar som lämnat notan efter sig och sen fick vi betala deras dricka eller något. Vi vet inte alls vad som hände men vi började iaf böla som fan och anna skrek på polisen som aldrig förr haha. När vi sedan vaknade dagen efter låg ALLA våra saker på golvet men ingen av oss vet hur sakerna hamnade där haha. Lite suddigt där ja! Gillade inte Phuket så mycket så efter 3 dagar där drog vi till Phiphi som vi älskar!!! Asbra fest, asmysig ö och god mat. Allt där är så najs! Anna blev dock sjuk en kväll men blev bra dagen efter igen som tur va=). Var där i 3 veckor och festade alla dagar(anna vilade den dagen hon var sjuk men jag festade på som vanligt med 2 tjejer vi träffade där). Tiden gick så sjukt snabbt där och rätt som det var åkte vi till Koh lanta för lite avkoppling. Var där i 4 dagar och stekte alla dagar!! Solade knappt på phiphi så var tvugna att ta igen här. Koh lanta är öde, väldigt mycket ödemark, var nästan tvugna att ta taxi till 7eleven haha. Solade och åt mycket mat här och sen efter 4 dagar tog vi bussen till Bangkok igen! Satt på en buss i 12 timmar och fyfan vad jobbigt det var. Kunde knappt sova och hela bussen skakade som fan bara det som ett litet gupp i marken. I Bangkok shoppade vi som fan dem 2 dagarna vi var där och sedan bar det av till Sweden igen! Resan hem tog typ 30 timmar sammanlagt och nu är jag SÅ TRÖTT!!

Kommer lägga upp bilder och allt imorgon istället och skriva lite bättre. Detta var bara en liten sammanfattning av det hela, dock ingen bra men har ingen ork att skriva allt det roliga nu haha. Har hänt så sjukt mycket alltså! Träffat så roliga människor där och vi har ett smeknamn till ALLA typ.
Har dock ångest nu, har inget jobb hemma och känns som att det är svårt att få jobb nu så får ligga i som fan för vill resa till vintern igen. =D! Det är det bästa jag gjort i mitt liv, denna resan har öppnat upp mina ögon på ett helt annat sätt och jag har haft såå sjukt kul men lilla anna =D! Bästa resaaaan!! Vill redan tillbaka, saknar allt med Thailand och nu längtar jag redan till nästa, som bara måste bli av!

skriver mer imorgon, måste sova nu och äta något.

JUST det, glömde skriva att vi ÅT exakt hela tiden på phiphi. Frukost, glass, nudlar, mat, sprit, nattmat som bestog av en pizza var typ varje kväll i TRE veckor!!!