Don't look back in anger!

Gud vad jag och anna älskar den låten =D! Dem spelade alltid den på ett ställe på phi phi som heter rolling stoned där ett live band spelade, asbra! Bästa förfest stället hihi. Åh, orkar inte uppdatera så mycket just nu men kommer skriva mer sen. Vissa bilder ser ni på vår resdagbok och sen ska jag även lägga in på facebook men inte just nu.  GUD vad jag längtar tillbaka!!! Saknar allt där borta och det är såå himla tråkigt hemma. Måste leta jobb som faan sen så man kan tjäna pengar och sen resa igen i vinter! =D! HOPPAS det går, för längtar redan till nästa resa!
Här kommer några  bilder iaf.
 IBIZA BAR! Bästa stället på phiphi!!
På rolling stoned!!
jag och anna i kajaken =D!
Jadåå, där dansade vi oftaa =)
Mariel, anna och frida på phi phi, ibiza bar!
Firelimbo på koh phangan!! =)

Bilderna tar aslång tid att ladda upp så fixar sen =), ska äta nu.

Kommentarer
Postat av: sof

så kul ni verkar ha haft!!

2009-03-21 @ 10:26:35
URL: http://kompiz.webblogg.se/
Postat av: camzor

vi har haft askul =D!!Ska vi ha nästa år med juu :D

2009-03-22 @ 12:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0