When you look me in the eyes

Har alltså solat en stund idag, var så sjukt varmt så att jag gick in efter ett tag. Fick knappt någon färg ju, vad är det med den svenska solen och trädgårdar?! Om jag är på stranden får jag asmycket färg men inte om jag solar i min trädgård, då känns det ju inte så jävla kul att ligga där och steka ihjäl haha. Ajaaa, sen har jag varit ute med Niko lite. Han får fortfarande inte gå ut på långa rundor, max tio minuter kanske....längtar till han kan gå iaf 30 min och så =)!

I helgen ska jag nog se My bloody valentine 3D filmen på bio, wooho. Fyfan vad fett. Ska bli skitkul att se den, kommer ju kännas som man själv blir mördad typ haha. Anna snackade något om att hon var sugen på utgång om det blir fint väder? Jaa, vi kan ju se! Bull att inte tjäna pengar, får liksom inte igen ett öre av det jag gör av med som alla andra får =P Haha, och ja jag vet att ja borde söka jobb men kan ändå inte med Niko i huset nu. En hund tar upp SJKT mycket av ens tid och det visste jag iofs, vi gick ut allihpa utanför huset i 5 min idag, gissa om han stod och YLADE som fan? Han kan max vara hemma 5 minuter själv haha, vill bara att han ska kunna iaf 4 timmar så man kan få något extrajobb någon gång...men eftersom det känns sjukt långt borta just nu så kommer jag få skriva in mig på arbetsförmedlingen efter Thailand istället...inte lönt nu innan jag åker känner jag! Det beror på hur det är med honom sen efter sommaren. Men ni som pluggar ni pluggar ju inte VARJE dag hela dagen så ni får också umgås med mig lite iallafall så jag inte är HELT alone....fika och stan, nova ibland haha. Ananrs kommer jag känna mig mobbad.....vill bara vinna på lotto. SUCK! Men jag är inget turbarn så det kan jag nog skippa.

Och SOFF, vi får vara mycket sen när du kommer hem igen för vi måste planera resan och boka biljett och sånt, så vi får ju ta stan och såhär ibland =)!! Sen kommer du ju säkert få jobb där i Malmö men du får umgås med mig ändå när alla andra pluggar och jag sitter hemma på röven. SKA SKA SKA börja träna sen. Ska börja springa eller gå sen för måste gå ner lite så mina shorts inte sitter såå tajt när jag e i thai för det är inte skönt. Man kände där i slutet att dem började sitta allt tajtare haha, illailaa! OCH har inte gått ner ett skit av det jag gick upp så måååste ta tag i det snart....

Snart är juni slut och snart börjar juli....Ska åka med Patrik runt den 11 juli 1 vecka blir det nog sen igen med min syster så juli kommer ju rinna iväg och sen är det augusti och antagligen sol och så kan man ju sola lite där med och chilla och massa mys! Sen sep, okt, nov och dec kommer nog gå segt kom jag på för det är vinter och mörka dagar och kalalt och jävligt!! Kommer nog gå sjukt sakta eftersom man vet att man ska iväg sen i dec......fast dec kommer gå åt att planera och packa och sånt sen är det jul och sen åker man....dagen efter jul.... Neee, nu ska jag inte tjatamer om Thailand haha, antar att jag bara tröttar ut er om mitt tjaat heela tiden.


Här får ni en låt med Jonas Brothers så länge. When you look me in the eyes som jag tycker är helt bra =) Lugn och braa...Nu ska jag kolla på The hills på mtv, har redan sett ALLA avsnitt så inte jääättekul haha men det är ändå kul att kolla på det igen och sen ikväll blir det chill. Läste förresten lite i min 3e twilight bok, as längesen jag läste nu men den är snart färdigläst så ska ta och läsa ikväll så jag kan börja på 4an någon gång!!



Kommentarer
Postat av: sof

klart vi ska va mycket!! O planera ;);)

2009-06-25 @ 10:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0