utmattande

Gud vad jobbig natt det var....vaknade kl 02 gick och släppte ut niko i trädgården.....somnade om sen vaknade han 5 igen och jag släppte ut honom...sen vaknade jag till och från hela tiden fram till 7! JUSTDET, när jag hade rastat honom så la ja mig ner på madrassen igen och kollade fram och såg en såååååååååån stor spindel..fyfaaaaaaaaaaaan!!! Hämtade en sko och skulle döda den men när jag kom tillbaka såg jag niko tugga på något.  Han hade ju såklart ätit upp spindeln!! FYFAAN haha. Ajaaaa jobbigt var det iaf....men men så är det att ha en liten valp. Annars e han så busig. Vill busa heela tiden, vi försöker lära honom att inte bita för när han busar så biter han ju i en och det kan göra riktigt ont om han får tag på ett finger eller så.....och han börjar sakta men säkert vänja sig vid att gå i koppel...

   två bilder sålänge =)!  Lilla niko som är sååååååååå busig!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

aww så söt!

2009-06-07 @ 21:07:24
Postat av: sof

fy fan vilken sööt jävel ;)

2009-06-08 @ 15:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0