Tisdag

Tisdag idag. Natten blev ju ganska lugn, fast han gjorde ju sitt inne haha. Ska lära honom att sova på natten och inte bara dagen för att annars blir han van att gå ut på natten hela tiden och det ska han inte göra! Förstår dock inte varför han bara vill sova på dagarna och inte nätterna. Gick upp halv 5 för han gnällde och släppte ut honom men han gjorde ju inget ändå....han har sovit nästan hela tiden så dagen har varit lugn...han är så fin!!

Vad händer nudå? Vet inte haha, ska nog ta och sova sen, är sååå trött. Har gått vaknat hela tiden och vaknat vid halv 7 dessa dagarna så det blir ju inte mycket sömn precis. Men jag visste det redan innan vi köpte Niko så det är inte det men det är ju såklart jobbigt nu i början.Han börjar ju vänja sig vid vårt hem och så..han e ju trots allt som en liten bebis och måste ha uppmärksamhet hela tiden, 8 veckor och 5 dagar eller något. Snart kommer han nog börja växa med stormfart med och rätt som det är är han megastor!! Hoppas vi har lärt han att inte dra i kopplet då och inte bitas haha. Ska gå bra, fick låna två jättebra böcker av Patriks mamma så dem har vi läst, eller jag har läst båda.

I helgen ska jag kaaanske ut men tror inte det. Patrik ska ut med jobbet så jag har ju iofs inget att göra! Men har heller inga pengar att gå ut. Har 400 kvar hela månaden som jag får spendera....icke bra icke bra. Köpte ju ett linne på MQ på nova i helgen så har inte s¨mycket pengar kvar....


Everywhere I'm looking now
I'm surrounded by your embrace
Baby I can see your halo
You know you're my saving grace
You're everything I need and more
It's written all over your face
Baby I can feel your halo
Pray it won't fade away
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0