Tisdag

Idag vaknade jag först runt halv fem för vovven gnällde och kunde inte somna om då så gick upp och klappade han lite tills han somnade. Sen vaknade jag kl 9 igen, ställde klockan eftersom han ska ha mat då. Gick ut och tittade på vädret och det var strålande sol! Åt frukost och kollade på våra bästa år haha och efter det skulle jag ju gå ut och sola. När jag kommer ut är solen borta ? HUH?! Massa moln och ingen sol. Var ju kul. FAN, jävla bästa år. Ska inte fastna framför det nästa gång det är sol inte. Måste passa på nu innan man åker utomlands med så att man är lite brun iaf ;)! Så slipper man bränna sig där hehe.

Läste på aftonbladet att ett till plan har kraschat! Känns ju inte så kul, hatar ju att flyga och så kraschar massa plan. Visst, det är det säkraste transportsättet men ändå, man känner sig så hjälplös uppe i luften och det är man ju om något händer. Först detta planet som skulle till Paris som kraschade i havet och nu ett till. Stod att dem tror det berodde på att planet skulle landa när det var starka vindar men fy. Usch! Nej, nu ska jag inte tänka så. Vad som helst kan ju hända när som helst men kan ändå inte sluta att vara rädd varje gång jag ska flyga. Först nu med Patrik sen med min syster...

Ska ut och sätta mig där ute nu igen för att läääsa. Läser fortfarande 3e boken i Twilight serien, läser typ aldirg mer så får passa på nu när det är varmt ute. Ska ta med 4an till Cypern så att jag har något att göra när vi solar =)!

Är i övrigt nöjd med min mobil. Börjar lära mig att skriva och ja, den funkar braa!  Nästan samma funktioner som min andra så det är ju bra och använder den dock mest för att ringa och att skicka sms så den funkar hur bra som helst. Samsung ska tydligen ha den bästa mjukvaran och inte gå sönder så lätt. Skönt att höra.

Nu ska jag ut och ta något att äta. Blir helt hungrig lätt nu eftersom jag går upp tidigt och äter frukost då och då blir jag helt hungrig . Niko ligger här i sängen vid mig nu hehe. SÅÅ SÖÖT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0