Svettigt

Måste bara säga att jag är heelt varm! Så sjukt svettigt idag. Känns som det ska börja åska, så fuktigt. Ska bli så skönt att åka till Cypern och bada i havet och poolen!! AAH!

Imorgon kommer mammas kompis från jobbet och kollar på Niko. Hon tar även med sin hund som är halvbror till Niko....=) Hon ska även visa oss hur man klipper klorna, har ju aldrig klippt klor förr så lite läskigt, testade på vår kanin en gång men gick ju inte så braaa!

Jaaa, vad ska jag mer skriva? Snart läst ut 3e boken....spännande! Längtar till filmen kommer...den kommer i höst ju! FYFAN, ska lätt se den på premiärdagen!! Längtaar!!

Åt nudlar för ett tag sen, sååå gott. Kan leva på nudlar alltså.

Måste även byta mina sängkläder idag, Niko var i min säng innan idag ju så nu är mitt lakan helt skitigt eftersom han hade varit ute innan han kom upp här.....

Försöker föra över bilder och musik till min mobil...men verkar inte gå! Fatta irriterande. Funkar varken med sladden eller trådlöst! Får panik snart....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0