SOOOOOOOL!

Underbart väder idag. Var på stranden med anna och vi brände oss båda rejält i huvudet haha. Hoppas det försvinner sen eller lägger sig så man blir brun istället! Ska sola imorgon med om det blir fint men då kanske vi tar här i närheten för jobbigt att cykla till lomma....suck, men ska bara sola baksidan imorgon för den måste med bli bruun hihi. Fick dock fula märke efter min tröja på hemvägen hahah. Så nu är jag såå trött, man blir så trött av solen, men underbart är det. Längtar till vi ska utomlands! Bli nog sista minuten hehe.

Snart midsommar med, ska nog till Patriks mammas stuga och vara där med hans släkt. Patrik ska ju bli full haha jag tänkte mest ta det lugnt eftersom min dag igår bestod av bakfylla! USCH. Jullan, vit månad?? Förutom kanske cider på midsommar haha. Någon måste också vara hemma med hunden så mamma får vara hemma haha. Hoppas dem inte blir bortbjudna =O!

Nu kokar vattnet så måste fixa maten, så hungrig!

Kommentarer
Postat av: julia

lätt vit månad...äckligt med sprit :P

2009-06-01 @ 21:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0