Solat

Idag var jag och anna på bostället och solade, orkade inte cykla in  till lomma och tur var väl det för redan vid 2 gick vi hem eftersom det kom moln. Var asvarmt för det blåste inget där vi låg haha fy. Nu har jag precis kommit hem, vi var och handlade en säng till vovven, koppel, matskålar och en sån dyna typ. Snart kommer haaan, på fredag. Låt tiden gå snabbt nu..... Ikväll ska jag sova tidigt. Är trött efter solandet, tror jag brände min rygg lite men men det blir nog brunt sen =)! Hade förresten på mina shorts idag dem ljusa korta och sen mina nya skoooor, dem vita sandalerna, kommer bild här nedan hih. Aja har inget att skriva riktigt men ska iaf sova vid 9 om jag somnar då, vill ju att dagarna ska gå snabbt nu.
Just det jullan, du sticker ju imorgon!!!!!!!!!! Ha det sååååååååååååå jävla kul och bli inte för brun nu ;) Vill inte känna mig blek hihi.

 såhär såg jag ut =)
 är dock inte så brun på benen som det ser ut.
 mina finfina sandaler som jag gillar helt! asfint till ljusa shorts och bruna ben. Ge mig en solsemester nuuuuuuuuuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0