Shoppat..

Var i stan och på nova med Anna idag. Köpte ett par jeansleggins....ljusa. Skitsköna, känns knappt som att man har några byxor på sig haha. Skönt att inte ha så tajta jeans på sig. Sen i helgen köpte jag ett fint linne från MQ och nu får det räcka...min budget är spräckt och om jag ska ut i helgen får jag föra över mer pengar och vill egentligen inte det...men vill samtidigt få ihop fina sommarkläder till Thailand...och inte ha så fula och ensidiga kläder som jag hade denna gången haha.

SNART är det Greys Anatomy...WIE! Trodde det var sista avsnittet förra onsdagen men där hade jag fel...vart fick jag det ifrån att det skulle vara sista? Hmm...Älskar det programet och är glad att det inte är slut iaf.

Imorgon är det torsdag...veckan har gått så snabbt och snart blir det en solsemester men min älsklning, får se vart vi hittar men tänkte mallorca eller cypern- fig tree bay typ, vi får se. Men efter sommaren är det 6 mån kvar till Thailand och det kommer nog gå så himla snabbt så jag är glad!! Fastän jag inte får jobb i höst, ska ju försöka hitta extrajobb bara iom Niko nu som inte kan vara ensam alltför länge, så kommer tiden gå snabbt och vips rätt som det är är vi i Thai igen! WIE. 

Ska kolla på Greys nu, ska nog ta lite hallonglass till det.

Kommentarer
Postat av: sof

Jo du kommer få jobb o sen ska vi till Thai :D

2009-06-11 @ 21:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0