Ny mobil...

Har för det första haft en underbar helg. Fyfan vad jag bara älskar att slappa på helgerna, alltså inget festande och bakfylla hit och dit. BARA slappa! Var med älsklingen hela helgen. I lördags var vi på burlöv center med hans syster, hennes kille och deras barn. Sedan åkte vi hem här snabbt så att dem fick träffa Niko. Han älskade ju lille milton. Niko har ju aldrig sett en så liten människa förut hehe. Sen åkte vi in till stan, Romana och åt pizza! Sen åkte jag och Patrik hem hit och chilla och sen blev det bio. My bloody valentine i 3D! Det var coolt. Inte så mycket 3D som jag hade velat se men vid ett tillfälle höll vi båda på att skita i brallan! Fyfan vad rädd jag blev haha. Men den var som vilken skräckfilm som helst typ, men lite coolare eftersom det var 3D! Vid några tillfälle var det riktigt coolt.  Sen i söndags åkte vi ut till patriks mammas stuga och solade och åt där och såå...helt underbart! Dem ska även sätta upp poolen snart så att vi kan bada också, då slipper man svettas som en griis!

Idag var jag i stan snabbt med Anna, gick in på telenor och fick min nya mobil! Äntligen. Det var inga problem alls i Lund idag så förstår inte varför alla skulle klydda till det sist! Men jag tackar iallafall. Fick ju välja en ny för 3600 så jag slapp betala! Grymt skönt. Håller på att lära mig att skriva på touch och det går bättre nu!

I veckan ska jag inte göra något. Vara med Niko lite, sola om det blir fint. Annars ska jag bara ta det lugnt, som vanligt.

Just det!! Glömde berätta att när vi var på Burlöv center i lördags så gick jag och älsklingen in på Ticket och frågade om hon kunde kolla någon bra resa, sagt och gjort, vi åker den 13 juli och är borta en vecka! Vi ska till Cypern, fig tree bay och vi har halvpension! Grymt bra pris ändå för får även gå runt på 7 andra hotell och äta och inte bara vårt så det är skönt. Behöver knappt ha fickpengar. Lite till lunch och glass och så men annars inte! Vi åker ju precis när det är högsäsong så ändå bra pris!! Fyfan vad jag längtar nu. Idag är det exakt 2 veckor kvar. Sen ska jag ju även åka med min syster 1 vecka sen den 27 eller sååå.......faan vad skönt! Älskar sol och bad!

Nu ska jag snart gå och lägga mig för Niko kommer säkert väcka mig vid 7 eller något.

Hoppas ni har haft en bra helg allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0