Nikofisen

Var nyss ute och gick en runda för mig själv för att Niko ska lära sig att vara hemma själv. Satt först på bänkarna utanför mig typ på en lekplats och shit som han ylade haha, man hörde han på långa vägar....men det tar tid, kommer ta lång tid innan han lär sig att vara hemma själv länge....han e ju trots allt som en liten bebis...som man inte kan lämna för länge liksom.

Juni har gått, imorgon är det juli och pappas födelsedag. Sen åker vi om 13 dagar! Hänger knappt med. Tiden bara rinner iväg....juli nu liksom! Var tog juni vägen?! =S Trodde tiden skulle gå så sakta när man var arbetslös men icke...vilket är braa! Hoppas nu bara sep, okt nov och dec kommer gå lika snabbt...men det tror jag!! Måste spara mina pengar som fan nu. Har betalat resan ju och ska växla fickpengar!! Bara där har asmycket gått åt. Men ville heller inte sitta hemma hela sommaren så hehe. Ska bli så underbart. Komma iväg lite och umgås med älsklingen en hel vecka! WIE längtar....Vi ska vara med på vattengympa och allt. Haha skitkul ju!

Min budget går dock inte så bra!! Så måååste börja tänka på vad jag köper och gör och behöver!! Annars kommer jag ju knappt ha råd sen med resan haha eftersom jag inte vill ha 0 kr när jag kommer hem. Jesus så svårt allt ska vara! Sen efter resan ska jag leta jobb och sen har jag lust att flytta med älsklingen eller något. Hade varit så mysigt och bra att dela alla kostnader på 2! =P Sen blire plugg för min del iaf.....nu måste jag bara komma på till vad! Är inne på sjuksköterska och sen plugga vidare till något inom det....eller kriminologi, verkar skitkul, man blir utredare efter det! Men tror sjuksköterska passar in på mig bäst och tycker som sagt om att hjälpa människor men nackdelen är att jag typ inte tål att se äckliga sår tex eller något =S! Är tex skiträdd för att ta sprutor, bara det. Men får se....kommer ju dock inte vara vanlig sjuksköterska isf....blir något inom det sen! Har 1 år på mig att fundera men som ni alla vet , tiden rinner iväg så vipps så är det 2010 och jag ska börja plugga! =)

Nu ska jag koka nudlar och sen kolla tv och umgås med lilla niko! Sen ikväll blir det kanske en kvällpromenad med Anna!

 Min drog! Hade velat flytta utomlands sen när jag blir äldre, vem vet vad som händer...den som lever får se! =)

 Min lilla älskling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0