Måndag

Ja, då var måndagen avklarad. Niko behöver ju konstant uppmärksamhet haha inte lite jobbig....men så söt så=)! Inte kul när han biter dock men lär han sakta men säkert....han börjar nog lära sig sitt och kom hit. =) WIE! VÅR hund är smart....hoppas jag =D!!! Jullan är hemkommen från Grekland och kommer hit imorgon och kollar på Niko, tror jag ? =) Hoppas natten idag blir bättre än igår. Hoppashoppas!

Ska lämna in min mobil i veckan också, börjar stängas av igen, ååhh varför? Kan den inte vara normal eller?? Aja kollade på hemsidan och den kostar 3250 kontant, sen hittade jag en för 2800 eller något en ny,finns i vit, svart eller lila/rosa på hemsidan, vet dock inte om den finns i butik än..men hoppas jag kan ta från hemsidan med!!
 Snygg eller? =) Lite jobbigt med bara pekskärm dock...ajaa får se om jag ens får välja den hehe.

Nu ska jag snart ut med Niko sista gången och hoppas att han kan sova heela natten, man kan alltid drömma eller hur?

Åååhhh, saknar Thailand heeelt mycket nu. Fan vad jag vill dit och bara festaaa, där blir man iaf inte bakis som här. ÅH så kul! Längtar dit helt mycket nu. Kan ju boka flyg till Koh Samui här hemifrån så åker man liksom till Bangkok och sedan kanske man väntar några timmar och flyger till Koh Samui så kanske man är på Koh Phangan redan den 27. Sen över nyår och sen stannar man 11 dagar till där och går på full moon 11 jan typ hehhe. Har redan börjat planera!! ÅH längtar!

Kommentarer
Postat av: sof

så fort ja kommer hem ska vi planera!!!!!!!!!

2009-06-09 @ 18:41:12
Postat av: camzor

jaaaaaaaaaa att vi ska!!!=D

2009-06-09 @ 18:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0